Hakkımızda

Hakkımızda yazınız ile hedef kitlenize firmanız hakkında bilgi vermeniz oldukça önemlidir. Genellikle e-ticaret firmaları tarihçe, vizyon, misyon, ekip tanıtımı, şirket ile ilgili gelişmeler gibi bölümleri kullanarak hakkımızda yazılarını yazmaktadır.

  • Şirket Tarihçesi; Genellikle firmalar hakkımızda yazısının ilk bölümü olarak şirketlerinin tarihçesi hakkında bilgi vermeyi amaçlar ve bu bölümde kronik bir sıralama ile tematik sıralamalar da yapmaya özen gösterir. Sizler de hakkımızda yazınızın şirket tarihçesi bölümünde kronolojik gibi olayları anlatabileceğiniz gibi tematik olarak da olayları sınıflandırmaya ve hikayeleştirmeye özen göstermelisiniz.


  • Misyon ve Vizyon; Her firmanın bugünkü durum ve amaçlarını kapsayan bir misyonu ve gelecek için hedeflediği bir vizyonu bulunmaktadır. Hakkımızda yazılarının önemli bölümlerinden olan misyon ve vizyon bölümleri hedef kitlenizde yer alan kişilerin firmanızın bugünkü durumu ve gelecekteki hedefleri hakkında bilgi almasını sağlamaktadır. Bu bölümler sayesinde müşterilerinizin güvenini daha kolay bir şekilde kazanacağınız için hakkımızda yazınızda yer vermelisiniz.


  • Ekip Tanıtımı; E-ticaret sitesi hakkımızda yazısı çalışmaları yapan firmalar genellikle bu yazı içerisinde ekipleri hakkında da bilgi vermektedir. Departman tanıtımı, departmanda çalışan önemli kişiler, departman bağlantıları gibi önemli bilgileri bu bölümde verebilir ve kitlenizin firmanız hakkında daha fazla bilgi almasını sağlayabilirsiniz.


  • Şirket ile İlgili Gelişmeler; Şirketinizin kurduğu ortaklıklar , yıllık büyüme verileri gibi bilgileri şirket ile ilgili gelişmeler bölümünde hedef kitleniz ile paylaşabilir ve müşterilerinizin güvenini kazanabilirsiniz.